Ragmaron, Gotrym, Legenda Panthory, Niepamięć, Handlówka.

Witam was, właśnie teraz siedzę na koniu... Na lekcji biologii i pomyślałem sobie że odezwę się do was. Muszę wytłumaczyć kilka rzeczy.

Ragmaron:

O co z tym w ogóle chodzi, co to jest?

Hm... Pomysł na grę wpadł mi przez Elexa. Klimat post Apokaliptyczny i fantasy w jednym, było to coś dla mnie nie spodziewanego, że te rzeczy można połączyć. Wpadłem na pomysł czemu nie zrobić tak samo jak pirania bytes. Zaczęłem rozpisywać w zeszycie pomysły, fabułę itp. później wpadł na pomysł z chorobami które są moją piętą Achillesową w tym projekcie. Przez nie mam mały problem z ruszeniem prac.

Niepamięć:

Projekt napisany na kolanie jak większość no ale to nie ważne xd projekt zakończyłem a miałem takie pomysły na inne odcinki, ale spotkał mnie błąd który odciął mi skrzydła. Może kiedyś wrócę do niego ale sam nie wiem czy jest sens.

Gotrym:

Mój największy projekt, traktuje je jak moje dziecko. Nie raz się na nie złoszczę ale cały czas je kocham, nie wiem czy rozumiecie to :) Projekt pochłoną całego mnie oddałem mu wszystko czas, zdrowie jak i pieniądze. Czy było warto? Zawsze jest warto, dzięki niemu nauczyłem się dużo, zdobyłem kilka znajomości. Od września do stycznia nic w nim nie robiłem ale przede GF i pozytywne komentarze mam nową siłę by robić ją. Projekt jest w fazie testów ale widzę żeby wydać demo muszę poświęcić więcej czasu i uwagi.

Handlówka:

Gra która jest chyba najbardziej niedocenianym projektem przeze mnie.
Lubię go robić ale jednak nie. Dziwne czasami pędzę by go robić va czasami mam ochotę go rzucić ale nie zrobię tego bo w niej najlepiej widać rozwój gry.

Legenda Pathory:

Gra powstała dwa lata temu, z poruszenia w mojej duszy. Zrobiłem ja w dwa tygodnie lub szybciej nie pamiętam. Po skończeniu nie podobała mi się nie byłem dumny z niej, dużo rzeczy mi brakowało więc postanowiłem że ja kiedyś zmienie te kiedyś jest dziś.


Ten post jest trochę takim informacja o grach jak je odczuwam lubnpo prostu jest postem napisany bez ładu i składu czyli na kolanie jak wszystko co tworzę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany