Handlówka 0.1.7 plany

Witam dawno nic nie pisałem o projekcie ponieważ projekt jest wciąż rozwijanny, nie będzie to wersja 0.1.6 tylko 0.1.7 która będzie największa i w końcu rewolucyjna, ponieważ:

1. Będzie to wszystko co już pisałem wcześniej.
2.Ukończone mapy miast i w ładniejszym stylu
3.Dodanie fabuły
4.Dodanie misji dla gildi, pobocznych i misji postaci "ciekawych"
5.Dodanie rozbudowanych dialogów z npc np: farmer itp
6. Możliwość handlu oraz kradzieży wszystkich postaci, domów itp
7.Poprawa grafiki menu, menu miast, huda i wiele więcej...

to wszystko na razie... czas tworzenia około 10dni lub 1 miesiąc.

Zdjęcia z wersji testowych (do pełnej wersji zmieni się liczba detali i npców)



Pozdrawiam i zachęcam do komentowania i może proponowaniu jakiś pomysłów które mogą znaleźć się w grze.

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy, inspirujący wpis. Ja od niedawna mam konsolę w domu i szukam gier dla siebie. Ostatnio trafiłem na https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/Najlepsze-gry-dla-2-osob-na-konsole-PS4 i chyba zamówię kilka gier dla dwóch osób. Sprawdzą się idealnie podczas spotkania z przyjaciółmi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra strona. Jeśli chcesz ją rozwinąć pomyśl o reklamie w internecie. Od siebie mogę polecić usługi tej agencji marketingowej http://kreacjasukcesu.pl Ma ona bardzo indywidualne podejście do klienta i cieszy się pozytywną opinią. Na pewno pomoze ci w zdobyciu lepszej pozycji w wyszukiwarce oraz przyciągnie nowych czytelników.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja