Co robię?

Witam, jeszcze jest styczeń jak fajnie... zaraz zaczynam ferie  czyli będę miał więcej wolnego czasu. Mam kilka postanowień co do ferii które opisze tutaj. Ale na początku co zrobiłem przez te dwa tygodnie,

1. Zaczynam trochę więcej czasu poświęcać Ragmarowi.  Robię różne systemy  skradanie, choroby itp. Poświeciłem dla tych rzeczy dużo czasu i sił.

Co z feriami?

Mam plan aby w tydzień zrobić LP HD tak jak kiedyś zrobiłem. Mam już 70% więc będzie mi już łatwiej. Tylko fabuła która jest już napisana. Tak 14 lutego może będzie premiera, ale pożyjemy zobaczymy.

Drugi plan to Handlówka by zrobić nową wersję.

Gotrym? Żadnych planów, tylko testy.

A i będę robił nowy projekt top secret. Jak zrobimy to zobaczycie go na blogu i forum na razie nic nie wiecie.

Taki krótki post informacyjny.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany