Handlówka 0.0.6 Nowa Wersja, Gotrym

Witam was w ten wieczór lub jak czytacie to jutro rano to w ten piękny ranek...

Mam dla was dzisiaj kilka ciekawych infirmacji... hm... dwie.

1. Nowa wersja Handlówki.

Co nowego?
Wersja 0.0.6 (Data: 02.01.2018)
-Nowa umiejętność Górnictwo
-Możliwość wydobywania w Erborze surowców w kopalni

-Link- (możliwość ściągnięcia 2 lub 3 stycznia)
https://chomikuj.pl/dogier-1999/Handl*c3*b3wka+(RPG+Maker+VX+ACE)


2. Pracuje nad Gotrym..

bardziej to testerzy którzy szukają błędów (jak to testerzy). Musze powiedzieć że jakby nie oni to czuje że błędów było by tyle co Mrówków (takie porównanie)

Kiedy obiecana wersja Demo?

Mam nadzieje że w styczniu, ale może testowanie przeciągnie się do lutego. Mam nadzieje że nie.


Co nowego?

Nic nowego od ostatniego wpisu na blogu.... NIE! skończyłem dwa zadania poboczne :) POSTĘP :)


3.Jednak mam coś jeszcze


Legenda Pathory jest w fazie kończenia mapek więc za około tydzień powinienem zabrać się za kopiowanie fabuły z starej wersji .


Miłej nocy lub dnia życzy Games Gal.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany