Życie Klikacza #2 Ambicje, Samozaparcie, Po co?

Tak wiem, to już trzeci post w tym dniu ale nie wiedziałem, że Gotrym tak się dzisiaj rozwinie. Ale wracam do posta.



Ambicje, Samozaparcie, Po co?


Ambicje według wujka Googla znaczy :  postawa człowieka, cecha charakteru polegająca na silnym poczuciu godności osobistej oparta na stawianiu sobie trudnych celów i dążeniu do ich realizacji (człowiek ambitny), także nieuporządkowane dążenie do sławy i zaszczytów.

A dla mnie co oznacza to słowo? Prawie to samo tylko z jednym dopiskiem, że ambicje u mnie strasznie szybko rosną, a później tak samo szybko upadają.

Na przykład jak robię nową grę, to myśle sobie "Gra będzie ogromna, milion zadań, milion npców, wciągająca fabuła "itp.  a kończy się na zrobieniu jednej mapy (przeważnie wioska)  i kilku npców.
Ja jako "twórca" szybko gasnę jak zapałka, na początku wielki ogień, a później coraz mniejszy. 
Myślę że dużo twórców tak ma, chyba nie jestem sam (mam taką nadzieje), oczywiście jak ktoś dąży do swoich celów i ma dużo zaparcia to nawet zrobi milion mapek, milion zadań i czego tam chce, ale kolejne pytanie się nasuwa. Po co?


Po co? Zawsze jest takie pytanie. Po co? Dla pieniędzy? Dla sławy? Dla zabawy? Dla podwyższenia samo oceny? Po co?

Ja mam odpowiedź jedną na takie pytania. DLA SIEBIE. Ktoś znowu może zapytać się po co? Do szuflady? Nie do rozwijania swoich umiejętność, może kiedyś jakiś mój projekt będzie sławny i kultowy, ale ja wiem, że na tym poziomie co jestem projekty są tylko dla siebie. 
Mam nadzieje że kiedyś to się zmieni i będę sławny, ale jak mówiłem najważniejszą rzeczą na początku swojej "kariey" jest to abyś robił to dla siebie, dla zabawy, dla rozwinięcia umiejętności, ciesz się każdym kliknięciem w RM czy dowolnym języku/programie, każda mała rzecz zawsze będzie cieszyć. Jak będziesz parł dalej z swoim DLA SIEBIE to sława sama przyjdzie i wtedy będziesz mieć problemy.

Regularne pisanie postów na blogu, dbanie o dobry kontakt z fanami, pojawią się pierwsze "hejty" i będziesz musiał robić codziennie grę nie od święta tylko codziennie bo ludzie czekają.


Pamiętaj rób wszystko DLA SIEBIE.

Mam nadzieję że rozumiecie mnie.




Cześć miłego dnia życzy Games Gal

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany