Gotrym #31 Postepy

Witam, wczoraj i dzisiaj robilem Gotrym i jak zawsze chciałem wam napisać co zrobiłem itp


Zaczynamy:

1. 1 nowa misja poboczna
2. 10 błędów poprawionych ( w tym zdobywanie skór)
3. 4 Nowe Mapy
4. 5 Nowych Npców
5. 1 Nowy Potwór
6. 10 Nowych przedmiotów.






Wczoraj około 22 odkryłem coś co mogło zniszczyć projekt.
Jest to że w RM na jednej mapie można ułożyć 999 zdarzeń a ja doszedłem do tego pułapu i musiałem z nie których pomysłów zrezygnować np:
-Motyle na mapie
-Kiedy odkrywasz nowa lokacje dostajesz doświadczenie


Szkoda ale musiałem coś zrobić, kolejnym krokiem będzie przeniesienie Wioski Roam na osobna mapę. Wtedy będę miał do dyspozycji około 100 zdarzeń więc jest to spora liczba.


Miłego dnia życzy Games Gal/

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany