No Man Sky - Recenzja

Witam dziś przychodzę z recenzją gry: No Man Sky firmy Hello Games, 
Jak zawsze na początku kilka informacji w punktach a później moja ocena.



Wydanie gry: 9 Sierpień 2016 
Twórca: Hello Games
Projektant: Sean Murray


W grę grałem na konsoli PS4
Gra została wydana na PS4, Xbox One, PC


O co chodzi w grze:


Budzimy się na jakieś planecie, nie wiemy kim jesteśmy, co tutaj robimy i jak się znaleźliśmy, wiemy tylko tyle że musimy szybko naprawić skaner i uzupełnić pojemniki utrzymania życia, później znajdujemy statek naprawiamy go i wyruszamy w ogromny świat, zbudowany przez komputer, wszystko co w grze znajdziemy oprócz statków kosmicznych i ludzi jest stworzone przez komputer.
Gra ma swoją fabułę i nawet jest znośna, jak na gry sandbox survival jest dobra. Spotykamy kilka ras dokładnie 3 i możemy uczyć się ich języka lub z nimi handlować surowcami które wydobyliśmy na planecie lub w kosmosie z asteroid. I tak latamy z planety do stacji kosmicznej i tak mija sporo czasu w grze, podczas wydobycia możemy znaleźć jaskinie, technologie zakopane w ziemi lub jakieś posągi ras w których uczymy się języka. Po kilki godzinach w grze możemy już budować własną bazę na planecie która pozwala przetrwać trudne momenty oraz w której możemy przetapiać lub hodować surowce.
Ważnym elementem gry są perki które kupujemy u sprzedawców do kombinezonu lub do statku a nawet do pojazdów, one pozwalają nam dłużej przeżyć na planetach mało gościnnych i mniej tracimy czasu na wydobycie surowców. Ulepszanie nie polega tylko na kupnie ulepszenia ale i tez go zbudowania dostajemy listę surowców które potrzebujemy i jazda wydobywaj aby mieć tego perka, czasami nie które surowce możemy kupić u sprzedawców ale nie których jest tak ciężko dostać w sklepie ze lepiej ich poszukać na planetach.
 I tak po skrócie wygląda No Man Sky taki Minecraft w kosmosie tylko bardziej rozbudowany
bo nie powiedziałem o Kupnie swojego Frachtowca, o misjach dla ras (gildi), VR i wiele innych.

Czy polecam tą grę:


Szczerze mówiąc to nie wiem... aktualizacje takie jak  Mechy, Życie pod wodą lub cała  aktualizacja Beyond są świetne dodały tyle nowego i świetnego do gry że wciąga jak bagno ale na ile? 10h...20 czy może 30 godzin. Ja sam gdy grałem rok temu to odbiłem się od gry po jakiś 3h a teraz gram 2 dzień i mam na liczniku 12h i ciągle mi mało... zawsze stawiam sobie jakiś cel... buduje sobie własną fabułę i mi się to podoba ale niektórzy się tutaj nie odnajdą. Ale patrząc na to co twórcy mogą dodać do gry ile mają możliwość i jaka może to być świetna i ogromna gra to nawet nie chce o tym myśleć.
Ale wracając czy warto zagrać... Tak, teraz jest nawet promocja na steamie więc to kolejny powód dla kogoś kto nie grał żeby zagrał bo gra moim zdaniem jest lepsza od Minecrafta.


Moja Ocena:

8/10

Linki:
Steam:https://store.steampowered.com/app/275850/No_Mans_Sky/
Playstation Store: 
https://store.playstation.com/pl-pl/product/EP2034-CUSA03952_00-NOMANSSKYHG00001
Oficjalna Strona No Man Sky:
https://www.nomanssky.com/
Mój kanał na YT:
https://www.youtube.com/channel/UCEeiARxzpaL_wu_rX8rtRtQ
Tsukuru:http://tsukuru.pl/forum


Miłego dnia życzy Games Gal



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany