Dreams zabawa w tworzenie na Ps4

Witam... od kilku miesięcy na ps4 w końcu pojawiła się pełna wersja gry/aplikacji/programu "Dreams". Program który w założeniu ma nam pozwolić wszystko stworzyć i.... tak jest.

W tym programie możesz stworzyć: Grę, Film, Obraz, Muzykę, Teledysk, Kalkulator i wiele więcej. 
Program wychodzi z założenia że jedynym ograniczeniem jest tylko twoja wyobraźnia i ograniczenia  systemu, tak pewnie jak ktoś czytał lub oglądał recenzje Dreams na pewno nie słyszał że system ma jakieś ograniczenia, "Games Gal każdy silnik ma jakieś ograniczenia!" tak to prawda każdy ale nie raz słyszałem o tym że możesz w tym zrobić wszystko (oprócz otwartego świata).
Wytłumaczę jak działa ten program od strony ograniczeń, mamy trzy wskaźniki na dole ekranu w etapie edytora:
Grafika
Mechanika
Dźwięk
Gdy stawiasz drzewo zabiera kilka procent z grafiki, jak utwór to z dźwięku a jak jakiś mikrochip zabiera z mechaniki, gdy osiągniemy jakiś wskaźnik powyżej 100% nie możemy zapisać projekt i to jest jedyna wada ale wada akceptowalna.  Dlatego Dreams jest najlepszy programem dla amatorów tworzenia gier, dlaczego?
+Język polski oraz dubbing
+Pełno Samouczków (tłumaczą jak debilowi)
+Brak programowania
+Łatwy interfejs który jest tak dobrze zaprojektowany jak nigdzie.

Każdy odnajdzie się w tym programie, jeśli chce robić mapy możesz używać assetów innych użytkowników którzy udostępnili je. Jeśli chcesz robić muzykę tak samo jak z assetami możesz pobierać rożne dźwięki od innych i tak dalej. Po prostu każdy tutaj coś zrobi.

A co ja zrobiłem:
Stworzyłem demo wyspy gry o szukaniu kuleczek prosta gra z miarę przyzwoitą grafiką użytkowników dreams, ja tworzyłem mapę i systemy odpowiedzialne za rozgrywkę.
Możecie pograć w najnowszą wersję tylko na ps4 i trzeba posiadać Dreams.
DREAMS https://store.playstation.com/#!/pl-p... Strona projektu w indreams: https://indreams.me/scene/dunHygEoCSZ Moje inne projekty znajdziesz w dreams na ps4 lub na stronie Indreams oto link: https://indreams.me/artutdedek



(Film już nieaktualny z dzisiejszą wersją)


Zwiastun Dreams:


Miłego dnia życzy Games Gal

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany