Przeprosiny

Witam was drodzy czytelnicy bloga, dzisiaj nadszedł czas na przeprosiny, teraz ktoś z was pomyśli za co on przeprasza albo może znajdą się też osoby które powiedzą w końcu. Ale o co dokładnie chodzi będę musiał się nad tym trochę bardziej rozpisać.  Będzie tutaj trochę wyjaśniej i zapowiedzi co pojawi się na blogu,zaczynam.

1. Mało istotna sprawa.
Post oro z RDR II będzie miał dwie części, ponieważ uznałem że za mało się rozpisałem.

2. No to teraz mogę napisać za co przepraszam

Przepraszam oczywiście za mnie, czyli za wydanie Demo Kingdom które jednak w tej fazie produkcji nie miało prawa wyjść na świat, ale byłem tak zadowolony z mojej pracy że nie widziałem w tym tytule złych fragmentów, za razem ciesze się że pisaliście na forum swoje opinie bo one w końcu pokazały mi jak ta gra wygląda na prawdę, że nie jest idealna i że to na tej fazie jest bubel ale z drugim stronny myślę
co zrobiliśmy źle, może za dużo pewności siebie nie wiem ale wiem że musze was za to przeprosić.
Kingdom to gra za duża na RPG Makera, każdy to wie kto robi gry na tym silniku, po prostu natłok systemów które tam zrobiliśmy przerosły nas jako twórców, ale to nie oznacza końca projektu to teraz dopiero początek teraz musimy dużo rzeczy zmienić cały system dialogów oraz drzewa umiejętności i oczywscie walka, to te trzy rzeczy trzeba zmienić. Obiecuje jako twórca że nie popełnie tego samego błędu co przy Demo kolejna wersja będzie tak robiona długo aż będzie dopracowana w każdym apekcie już nie damy wam potwora, tylko mam też do was prośbę nie skleślajcie tego projektu już na straty, bo inaczej skleślicie nas.

3. Nagroda dla was

Od wczoraj robię rzecz o której nie wiecie
Chodzi mi tu o maraton na blogu, maraton tygodniowy maraton postów.

4. Legenda Pathory Hd

Robi się, powoli ale robi się. Premiera coraz bliżej ale nie będę wam mówił kiedy ponieważ ją też chce dopracowanać w każdym apekcie.


To wszystko widzimy się dzisiaj w poście który będzie kontynuacją maratonu. Miłego dnia życzy Games Gal oraz zespół

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany