ORO Red Dead Redemption II #1


Red Dead Redemption II


Data wydania26 października 2018
PlatformyPlayStation 4, Xbox One


Wstęp:

Witam was drodzy czytelnicy bloga, dzisiaj wielka recenzja wielkiej gry, oto przed wami ORO Red Dead Redemption II, gra która łamie prawa gier RockStara, gra która jest prawie idealna. Mam na liczniku 30 godzin i 45% fabuły ale mogę już coś powiedzieć. To jedyny produkt który mnie tak wciągnął że zarwałem dwie nocki ale planuje kolejne.

Idealizm:

Większość ludzi uważała że najlepszą grą jest Wiedźmin 3, nie którzy że Skyrim lub Gothic albo że GTA, ale myślę że od kilku dni dużo ludzi sądzi że RDR II pobiła te gry w wszystkich aspektach.
Co jest w niej idealne

1. Swiat

Jest ogromny, dwa razy większy od RDR I, a już ten z starej gry jest duży. Ale to co jest najważniejsze to że ten świat żyje, człowiek jak podróżuje spotyka nie raz jakiś podróżników lub napady na pociągi, po prostu jak człowiek jedzie to się nie nudzi.

2.Brak szybkiej podróży 

Dużo osób mówi że nie wielkim minusem jest to że nie ma jej w grze tak jak w wieśku lub innych nowych grach. Oczywiście szybka podróź istnieje jest nim pociąg lub dyliżans, a i jeszcze kamera filmowa która działa tak średnio ale jest. Ale wracając to że nie ma takiej szybkiej podróży jest dla mnie wielkim plusem ponieważ człowiek za każdym razem jak jedzie do miasta lub do jakiegoś innego miejsca przeżywa zawsze jakąś przygodę, albo kogoś uratuje lub w wypadku z drzewem zginie mu koń i pół mapy musi wracać do domu na pieszo, w późniejszych etapach gry może kogoś denerwować ale nie mnie, ja uwielbiam takie rzeczy takie przygody.

3.Jazda Konna

Jazda Konna wygląda jak jazda samochodowa z GTA V, jest po prostu dobra, i czuć że każda rasa jest inna ma inną zwrotność, prędkość itp.

4.Fabuła

Gra na samym początku zaczyna się bardzo powoli i to jest piękne, początek to taki interaktywny film. czuć w prologu mróz gór, aż musiałem założyć koc na siebie. Gra rozwija się bardzo powoli, ale buduje dobre napięcie i człowiek czeka co się stanie z jego gangiem.

5.Artur Morgan

W końcu!! Jest bohater z moim imieniem i strasznie dzięki temu czuje aż do niego wielką więź. Ale bez imienia też jest bardzo dobrą postacią jest dobrze napisany i jak ktoś lubi taki charakter człowieka to go pokocha.

6.Polowanie oraz łowienie ryb

O boże jakie to dobre. Łowienie ryb zajęło mi około 3h grania, czuje się jakby naprawdę był nad jeziorkiem. Polowanie no co mogę powiedzieć tropienie i tropienie ale bardzo dobrze zrobione.

7.Widoki

Oj człowieku mam bardzo mały telewizor a i tak zapierało mi dech, są po prostu piękne, góry ze śniegiem. No po prostu są piękne a jak ktoś ma telewizor z 4K oj człowieku zazdroszczę.

Minusy:

1.Jazda dyliżansem

Jeden minus nie można cofać! To mnie najbardziej boli jako gracza. Ale mam na to sposób wystarczy uderzyć w konia a on zacznie się cofać taki trick na taką badziewną sytuacje.



OCENA:

10 ++

Na prawdę jest to gra roku na 100% ale na pewno nie jest idealna, opisałem 1 minus ale jest ich więcej tylko one aż tak nie biją po oczach.  Gra wciąga i nie pozwala od niej uciec. Polecam i mam nadzieje że namówiłem was do zakupu tej gry.

Oto pierwsza cześć za nie długo pojawi się druga część recenzji ponieważ czuje że nie do końca wyczerpałem temat. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany