Witajcie! Tu ja, Witherek01 albo imiennie - Mateusz. Jestem tu nowy. Będę się starał dość często się udzielać bo cieszę się że tu jestem i chcę z tego skorzystać. Co o mnie? Jestem ogromnym fanem Gothica, kategorycznie to moja ulubiona gra (zaraz potem stoi Wiedźmin ;) ).
Teraz tworzę właśnie grę osadzoną w uniwersum tego zacnego rpg. Zapraszam na temat na tsukuru i ultimie a tutaj przytocze cechy tejże gry.

-Wiele zadań pobocznych
-Zgodność z uniwersum Gothic
-Wielu NPC
-Zmiana wyglądu zależnie od noszonego pancerza
-Wiele przedmiotów, broni i pancerzy
-Punkty nauki co poziom i wydawanie ich na naukę u różnych nauczycieli
-System reputacji
-Gildie i przynależność do nich (np. Straż, magowie itp.)
-Runy magiczne i teleportacyjne
-Rzemiosła : Kowalstwo i alchemia
-Dziennik zadań
-Decyzje wpływające na dalszą część gry
-Mniejsze liczby : Życia, obrażeń, many, obrony itp. (Przyķładowo punkty życia wynoszą na początek 25 a many 10.)
-Nowy system walki - RTAB - Real Time Active Battle
-Muzyka w grze pochodzi tylko i wyłącznie z pierwszych trzech Gothiców
-Wymagania do noszenia broni i pancerza
-Profesjonalny dubbing (Na serio :D)
-I wiele innych

Przy tworzeniu gry wspiera mnie niezastąpiony grafik Tautulas oraz założyciel tego bloga - Gotrym.
W kwestii dubbingu i dobierania aktorów pomaga mi PawlikPP z NanoKarrin.

To na tyle, Pozdrawiam!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany