Przejdź do głównej zawartości

ORO Falout 4

Falout 4
Grałem na PS4
Data wydania: 10 listopada 2015
Silnik: Creation Engine
Twórca: Emil Pagliarulo
Platformy: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows

WSTĘP:
Od razu powiem że nie lubię Bethesdy za gry i swoje zachowania, jedyna gra którą lubię i najwięcej grałem to Obvilion, ale wracając w Falouta 4 mam około 20 godzin, więc już trochę wiedziałem i mogę grę ocenić.

Recenzja:
Powiem krótko na temat tej gry w formie plusów i minusów
+Klimat - świat, muzyka i desing gry buduje klimat swiata postapo, muzyka klasyka najbardziej pasuje do tej gry
+Budowanie - ten kto wpadł na pomysł budowania powinien dostać podwyżkę ale osoba która robiła to do gry powinna zostać wyrzucona ale wroce do tego gdy dojdziemy do minusów, a co do samego budowania jest to bardzo dobry pomysł ale sterownie tym oraz system wiosek to zbrodnia.
+Strzelanie - strzelanie w Faloucie jest zrobione poprawie nie jest ani złe ani dobre jest poprawne 
+Wstęp - jest dobry,  klimatyczny i buduje napiecie ale jest to Wstęp do słabej gry.

- Grafika - Grafika Falouta jest brzydka tak jak Falouta 76 i Skyrima ponieważ to ten sam silnik, czasami myślę że Bethesda stoi w miejscu, uznał że ma już wyrobioną markę i już nie musi się rozwijać, TES VI (chyba taka teraz będzie część)  musi być rewolucyjne po porażce Falouta 76 bo inaczej firma prawdopodnie zbankrutuje, ale wracając do Falouta 4 grafika to wielki minus tej gry
-System wiosek - jest to takie głupie !!! Sam pomysł dobry ale wykonanie masakra toporne czlowiek nigdy nie wie co się dzieje i tą inteligencja mieszkanców  jest masakryczne 
-Zadania - zbierz cos tam albo zabij bandytów takie zadania są w 70% w Faloucie, zero histori w zadaniach, podobno jest kilka perełka ale po 10h mi sie już nie chce robić więcej zadań

Podsumowanie:
O minusach tej gry moglbym  napisać referat, ale w tej recenzji napisałem tylko te co mi najbardziej przeszkadzały. Jakby nie klimat gry w który można się wczuć to grę bym rzucił już po 5h ale muzyka i chodzenie po ruinach trzymało mnie przy konsoli. Gra jest słapa , toporna (może tylko na ps4) i dostaje ode mnie:
5/10

Pozdrawiam 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kingdom ABS

Witam was drodzy czytelnicy, dzisiaj większa dawką informacji na temat Kingdom. Zaczynamy:
1.ABS Absolutny Brak Szyi a nie to nie to ABS jest nowym systemem walki w grze Kingdom. Jak na razie jest w fazie testów i niwelowania błędów ale zapowiada się na bardzo ciekawy system. Będzie można w nim używać: Łuków Mieczy, Toporów, Włóczni oraz Pałek i Kusz
System został stworzony własnoręcznie przez jednego z współpracownika. Goblin dziękuję ci za ten właśnie system.  2.Żyjący Świat Mój własny uniwersalny system żyjącego swiata coraz lepiej wygląda. Postacie zaczeły już reagować na zmiane pory dnia. Np dam dzień farmera
Rano postać idzie do pracyW południe postać idzie zjeść coś do karczmy lub do swojego domuPo południu postać idzie dalej pracować na polu lub zajmuję się innymi sprawamiWieczorem spotyka się z swoimi przyjaciółmi na piwie przy ognisku lub w karczmieW nocy idzie spać lub idzie robić jakieś czarne interesy.


Mam zamiar dodać jeszcze żeby postacie potrafiły reagować na zmianę po…

Wywiad z PInrozem

P - PInroz
G - Games Gal

G: Dzisiaj moim gościem jest PInroz, serdecznie witam. Twórca Anvocun oraz użytkownik forum Gospody.

P: Witam Gotrym. Ale przede wszystkim chce powitać was drodzy czytelnicy

G: Jak zawsze w moich wywiadach daje możliwość wybrania pierwszego tematu. Co wybierasz?
1.Anvocun
2.Twoja twórczość w serwisie YT
3.Kingdom
4.Twoje plany na przyszłość

P:Może zacznę od Anvocun

G:Od 8 lat robi pan Anvocun, w jakiej fazie jest pański projekt?

P:Cóż 8 lat jest trochę za bardzo przesadzone. Jednak nie ukrywam że pracuję nad tą grą od bardzo długiego czasu, już od moich pierwszych początków z RPG Makerem. Chcę stworzyć grę w którą sam bym zagrał. By móc wycisnąć z RPG Makera wszystko to co najlepsze, oraz co najważniejsze sprawdzić się jako twórca. Początkowo Anvocun posiadał wiele tytułów roboczych. Jak chociażby Era Smoków, Epic Magic Fantasy, Dragoncest lub Smokokrwisty. Dopiero w kwietniu, w tydzień przed wstawieniem zapowiedzi na Gospodę RM, postanowiłem że nazwę swoją pi…

Wywiad z Tomiga

Witam was drodzy czytelnicy, dzisiaj przeprowadziłem wywiad z Tomigą. ZAPRASZAM DO CZYTANIA.

T- Tomiga
G - Games Gal


Wywiad :

G: Witam, dzisiaj chciałbym wam przedstawić wywiad z twórcą gier Biznes Filmowy a jest nim Tomiga, bardzo cię witam i cieszę się że przyjął moje zaproszenie.

T: Dziękuję za propozycję wywiadu nie sądziłem, że wśród miłośników RPG Makera znalazły się osoby, które mogą kojarzyć moją grę.

G: Niektórzy na pewno pana kojarzą i grali w pana grę, ale też jest kilka osób które mogą pana nie kojarzyć więc może powie pan coś o sobie?

T: Na imię mam Tomasz ale w sieci wszystkie swoje aktywności nie związane z pracą zawodową podpisuje nikiem którego używam od lat czyli Tomiga. Najbardziej kojarzony jest właśnie z grą Biznes Filmowy (od kilku lat funkcjonującą także pod nazwą Movie Business). Na co dzień pracuję w korporacji związanej z telekomunikacją choć z wykształcenia jestem informatykiem (ukończyłem studia na Politechnice Wrocławskiej na Wydziale Informatyki i Zarządzania…