Legenda Pathory HD Postępy

Witam was po długiej przerwie jak zawsze mam kilka dla was informacji dotyczących LP.
Jak sami wiecie LP ma mieć premierę w tym miesiącu i tak będzie. Mam kilka informacji dotyczących spraw technicznych itp.

1. Nowy szkrin


2. Osiągniecia:

W oryginalnej wersji LP były osiągnięcia, chyba około 10 lub 20. Było to dobre rozwiązanie które pomagały w grze. Za osiągniecie mogłeś dostać przedmiot, pieniądze lub doświadczenie  . Wszystko będzie tak samo wyglądało jak z pierwszej wersji tylko na większą skale.

3. Trofea:

Tak samo jak osiągnięcia, trofea pozwalały na zdobycie różnych fantów. Jak zabiłeś wilka dostałeś skórę to dzięki temu mogłeś dostać 10 EXP lub królewski szczaw który był zmorą gry.

4. Co zrobię, jakie zmiany z ww rzeczami:

Na pewno powiększę skale osiągnięć jak i trofeów. Też będą losowane nagrody że nie zawsze dostaniesz to samo.

5. Ile jeszcze czasu do premiery?

Cały czas robię mapy ponieważ miałem spory kłopot z Gotrymem, jak i zacząłem robić trochę Ragmaron jak i też jeden z tajnych projektów.
Myśle został mi tydzień lub dwa tygodnie ciężkiej pracy.


To wszystko na dziś chyba.

Miłego dnia życzy Games Gal

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany