Gotrym Prace #28 STEAM

Witam was w ten dzień. Dziś jest 07.07.21017 przypadek nie sądzę. Dzisiaj mogę wam pokazać zmiany w mieście ludzi, czyli będzie to nowa oprawa graficzna. Dzięki zakupie RPG Makera VX Ace na steam mam nowe grafiki (Te owe grafiki tez musiałem zakupić :) ).



Jak ktoś jest ciekawy mojego steam lub chce śledzić mnie ile robię Gotryma itp podobne to moje konto nazywa się artutdedek. Zapraszać :)

Wracając do miasta oto kilka zdjęć:

Tak będzie wyglądać sklep i dom kowala.

A tak będzie wyglądać Katedra w mieście.

Oczywiście jak widać na zdjęciach nie ma ludzi jak i też dodatków (skrzynki itp). To jest na razie miasto testowe, czyli jak będzie mi się podobać układ miasta itp to wtedy zacznę je uzupełniać.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany