Gotrym Prace #8

Witam was drodzy czytelnicy, chciałbym wam dzisiaj (jak zawsze) opisać moje postępy w grze "Gotrym".

Zaczynamy:

*Mam już 4 strony dialogów czyli 526 wyrazów, wydaje się mało ale jak na 5 npców to jest dużo.
*Zrobiłem kolejne mapy (2)
*Prawie skończyłem jedną misję o nazwie "Pomóż Staruszce" (70% zrobiłem)
*Dodany jeden przedmiot "Czekolada"

I mam nowy pomysł. Jaki? Już ci odpowiadam:

*Zrobię (mam zamiar) punkty charakteru, które będą wpływać na twoje relacje z postaciami, a każdy twój wybór będzie wpływał na twoje stosunki z nacjami itp, czyli krótko mówiąc można to nazwać Punktami Reputacji.

To już koniec na dziś. Miłego dnia życzy Games Gal  :)

Pamiętajcie o tworzeniu postaci.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany