Kingdom i Wywiad z Lordem Bochenkiem (Ziemniak lub Goblin)

Witam was drodzy czytelnicy dzisiaj znowu dla was mam dawkę informacji o Kingdom i też wywiad z jednym współzałożycielem gry. Zapraszam do czytania.

1.Zmiana wnętrz w klasztorze i wiosce Tallenberg

Mam nowe grafiki od Bedziu 98 i postanowiłem zmienić trochę wygląd map oto rezultat:



(Przepraszam za zdjęcia z programu ale nie miałem czasu zrobić zdjęć z samej gry, ale przynajmniej możecie zobaczyć nazwy map, jak wygląda budowanie map i też jakich grafik używam)






2.Wywiad z Goblinem


Wywiad z Goblinem:

G-Games Gal
Z-ZiemniakFord (Goblin)

G:Witam dzisiaj znami jest nie kto inny jak Goblin (Ziemniakford)
współzałożyciel razem ze mną i Vitoldem (Bedziu98) gry Kingdom.

Z:Niech żyje król

G:Jak mamy do ciebie mówić? Ziemniak, Goblin czy może inaczej?

Z:Możesz nawet mówić mi Lord Bochenek. Jak wolisz

G:To od dzisiaj masz nick Lord Bochenek. Zaczynamy od czego Kingdom,
Twoja twórczość czy może nasz zespół a może coś innego?

Z:Zacznijmy od początku
Czyli od mej twórczości, bo defacto ja przed tobą dołączyłem na forum

G:Jak zawsze w swoim stylu i jaki skromny. Nic się nie zmieniasz :)
Panie Bochenku czym pan teraz się zajmuje, chodzi oczywiście o twórczość.

Z:Niczym konkretmym, Kroniki cisne, Tulaśny Terror, staram się też coś napisać,
 nawet dobrze idzie, i może jeszcze grafikę ostatnio tworzę/edytuje.

G:Może coś powiedzieć o swoich tytułach?

Z:Mogę

G:Czekamy :)

Z:Poczekasz, o czym najpierw?

G:Kroniki na samym początku a później Tulaśny Terror.

Z:Okej
O Kronikach... hmm... jest to w zasadzie całe uniwersum, ciężko coś krótko powiedzieć.
 Sam projekt jest obecnie lekką Lunaterą, ale tu mam nadzieje wyjdzie kiedyś ta gra.
 Sam projekt posiada ABS, toporny trochę ale ma, dość duży świat, duużo zadań... cóż,
 to nie Skyrim, bardziej tu stawiam na Gothica, wole bardziejs skądensowane światy,
i tu muszę coś pomiędzy dać. Więc Kroniki będą takim "pomiędzy".  Najwięcej czasu,
jako ciekawostke podam, spędzam na mapach i bazie danych.

A o Terrorze... Projekt nie nadający się do serii Historii Zmyślonych, ale dałem go tam, bo jednak ilość absurdu (zwłaszcza jak się nie czyta dialogów...) jest wystarczająca, ale ma też o wiele bardziej poważne momenty, nawet zbyt poważne. Fabuła jest... ciekawa to za mało powiedziane, ale napewno dziwna i specyficzna, Tu postawiłem na... w zasadzie na nic konkretnego. Zagadki, taktyczna walka, no i trochę humoru.

G:piszesz że dużo zadań. Jakie to są zadania fedex czy może coś bardziej konkretnego?

Z:Zadania - hmmm, rózne, fedex też się znajdzie. Ale raczej konkretne.

G: Masz jakieś projekty w głowie, które zaraz będą robione w RM? Z:Na razie te chce skończyć. Ale jest jeden, na razie tylko fabułe i konstukcje powoli piszę.

G:Teraz pytanie dotyczące ciebie. Skąd pomysł na gry z humorem? Czujesz się w tym dobrym? Czy może coś chcesz przekazać ludziom?

Z:Humor często wychodzi przypadkowo. Niezbyt, ale jest pare momentów, z których nawet po 300 powtórzeniu się śmieje. Np. (spojler alert, achtung!!!) spakowanie dziadka do plecaka w Perwollu (koniec spjlera). Przekazuje tak czy siak.

G:Dobra myślę że na razie tyle z pytań dotyczące ciebie (na razie). Teraz co sądzisz o projekcie Kingdom?

Z:Jest potencjał.
 

G:Bardzo krótka wypowiedź niż Vitolda.

Z:No nie chce dużo mówić, ale jest potęcjał, choć byłbym sceptyczny.

G: Czym się zajmujesz w Kingdom?

Z:Głównie grafikę robię/modyfikuje Ale hejce też Vitolda i jego scenariusz
No i też daje natchnienie towarzyszom w niedoli.

G: Zadam te same pytanie co Vitoldowi... Co sądzisz o Games Gal?

Z:Blog czy o tobie?


G:O mnie

Z: (Podesła film :https://youtu.be/VihknPVysY8)

G:Jak zawsze w swoim stylu :smiley: To koniec wywiadu, może teraz kogoś pozdrowić lub zadać pytanie

Z:Krótko jakoś. Zadam pytanie, kaj leziesz? G:ni wim Z:Miłego dnia i miłej pracy dla twoich gier i dla Kingdom, niech Innos ma nas w swojej łasce.
 


Ja też was żegnam. Miłego dnia życzy Games Gal i zespół.










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany