Gotrym Prace #5 i Zadanie

Witam was w ten piękny poranek :) Dziś chciałbym jak zawsze opowiedzieć o moich postępach w Gotrym.

To co bez przedłużania zaczynamy:

1. Zaczynam robić góry.
 2.  Zapełniłem wreszcie puste tereny łąkami lub lasami.
3. Jest coraz więcej dialogów.
Tu macie jeden z dialogów

oczywiście są to pierwsze wersje tych dialogów, w czasie zostaną zmienione.




4. W górach lub w wiosce Roam zmienia się pogoda (śnieg, deszcz)
5. Nowa lokacja Domek w Górach.

6. Dodałem wymagania do przedmiotów i ich kolor czyli jak będzie ulepszony czy coś w tym stylu będzie mieć inny kolor niż pozostałem.

Dziś zrobiłem dużo, ale przede mną jeszcze więcej. Mogę wam powiedzieć że do stycznia 2017 roku pojawi się wersja demo.


A i mam do was prośbę albo konkurs wszystko jedno, pisałem o historii świata Gotrym na mym blogu, więc jak ktoś jest chętny może stworzyć swoją postać, która ja umieszczę ją w grze. Warunki:

1. Musi posiadać dobra historię
*skąd pochodzi
*z jakiej rodziny
2. Musi mieć sprecyzowane dane:
*rasa (do wyboru człowiek, elf, ork lub krasnolud)
*charakter
*wygląd
*czy zna się z bohaterem i jakie ma z nim stosunki

Swoje pomysły możecie mi wysyłać na pocztę: artutdedek@gmail.com lub napisać w komentarzu pod tym postem. Życze dobrych pomysłów i dobrego dnia.
                                                                                                     Games Gal

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany