Gotrym i POWRÓT

Witam was serdecznie. Dawno mnie nie było. Wiecie wakacje itp, ale dzięki temu mam dużo pomysłów jak za razem chęci. Jak po samym tytule posta (Gotrym i POWRÓT) będzie dziś trochę o nowej grze.



Gotrym:

Co to jest? 
Już wam odpowiadam, jest to mój nowy projekt gry, która będzie o wiele inna niż inne moje projekty ( Legenda Pathory czy Sługa Saurona ) będzie gra posiadała otwarty świat, ale będzie się składał z jednej mapy, czyli nie będzie takiej rzeczy jak teleporty miedzy mapami świata (np. z Lasu do Miasta ), ale do map wnętrz (np. z miasta do wnętrza domu ) będzie teleport. Mam nadzieje, że zrozumieliście mnie i mój tok rozumowania :)

Fabuła:

Będą trzy nacje Orkowie, Kraj Numinów (ludzie) i Kraj Krasnoludów. Między Numinami a Krasnoludami trwa długa i krwawa wojna/bitwa o zamek (należący do krasnoludów), który znajduje się na granicy obu państw. Dzięki temu konfliktowi plemię orków rośnie w siłę i zbiera armie do zaatakowania obu państw.
I tu nasz bohater, który mieszka w małej wiosce rybackie ma poinformować obie nacje o nadchodzącym zagrożeniu.


I to chyba wszystko co chciałem na razie napisać. Miłego dnia życzy Games Gal.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany