Wywiad z Talaron

Zapraszam na wywiad:


Games Gal: Witam drogich czytelników, dzisiaj ze mną jest Talaron.
 współpraconik zespołu który pracuje nad Kingdom.

Talaron: Witam czytelników, witam również Ciebie Gotrym.

Games Gal: Jak zawsze moim gością daję do wyboru trzy tematy pytań.
Pytania o twoją twórczość, o Kingdom i o zespole. Które chcesz aby było pierwsze?

Talaron: Myślę że Kingdom jest tym, co nas tutaj sprowadza oraz co najbardziej
interesuje czytelników, więc wybór jest oczywisty ;)

Games Gal: Twój wybór. To zaczynamy. Pierwsze pytanie brzmi. Co cię przyciągneło do współpracy
nad projektem?

Talaron: Przede wszystkim realia w jakich ma być opowiadana historia, stawianie na realizm
oraz rozmach produkcji.

Games Gal: Jak myślisz, czy właśnie te cechy mogą zrobić z Kingdom hit i wzór do naśladowania przez
innych mniejszych twórców? Czy może rozmiar i realizm może pociągnąć ten projekt na dno?

Talaron: Myślę, że tak duża gra, nastawiona na odwzorowanie realiów historycznych ma na sobie pewien
ciężar, jednak wierzę w załogę i jestem pewien że każdy będzie chciał się przyłożyć , by finalny
produkt wypadł jak najlepiej. Jeśli wszystkie założenia uda się wdrożyć w ramy grywalności, będzie
to z pewnością jedna z tych gier, które na scenie będzie się pamiętać.

Games Gal: Tak jak Gromada lub Pogromca Pustki? Widzę że nie zakładasz że projket może podzielić
los większości projektów czyli nie dokończenie jego?

Talaron: Na to czy projekt może upaść lub nie, wpływa wiele z czynników. Oczywistym jest to, że
im większa skala, tym więcej pracy trzeba w to włożyć, występuje więcej problemów, ale i też
więcej problemów się rozwiązuje co wpływa motywująco w ogólnym rozrachunku. Widząc obecny stan
i ilość pracy, jaką ma za sobą Kingdom, jestem dobrej myśli i wierzę, że uda nam się wydać tą grę.

Games Gal: Właśnie ostatnio testowałeś najnowszą wersję gry co możesz o niej powiedzieć?


Talaron: Przyznam szczerze, że lepszym określeniem byłoby tu rzucenie okiem, niemniej gra posiada
kilka bardzo fajnych i rozbudowanych autorskich mechanik, duże otwarte mapy, cały czas jest ulepszana
grafika. Jest progres i to się liczy.

Games Gal: Ale jeszcze jest dużo pracy przed nami. Moim zdaniem Kingdom musi uniknąć błędów największy firm
takich jak Bethesda. Chodzi mi tu o wypuszczenie gry z dużą ilością błędów i nie dociągnięć, a w Kingdo
na pewno znjadzie się dużo błędów.. Zgadzasz się z tym stwierdzeniem że lepiej opóźnić datę premiery niż
dać grę z błędami?

Talaron: Jak najbardziej. Jeśli błędy wciąż występują w projekcie, nie można wypuszczać produktu.
Trzeba się zmobilizować i, jeśli to konieczne, przesunąć datę premiery. Oczywiście dla nas, jako
wolnych "twórców" sprawa jest dość prosta, co w przypadku dużych zepsołów pokroju Bethesdy się kompllikuje.

Games Gal: Zgdzam się z tym w stu procentach. Ostatnie pytanie z tematyki Kingdom, co pan by jeszcze chciał widzieć
w grze? Jakieś może pomysły?

Talaron:Jest wiele rzeczy które można dodać, lecz to wymaga wpasowania ich w to co już jest, a to
czasem skutkuje przemodelowaniem większej części gry, więc nie zawsze też jest sens upychać do gry
każdego dobrego pomysłu. Lecz wracając do pytania, chciałbym w grze widzieć zaawansowany system
nauki fechtunku.

Games Gal: To znaczy? Możesz bardziej rozwinąć swoją myśl?


Talaron: Średniowieczna walka mieczem wymagała lat praktyki oraz posiadania wiedzy z zakresu technik.
Fajnie by było, gdyby dało się to jakoś czuć w grze.


Games Gal: Jest to ciekawy system, który wymagał by sporo pracy i jak wcześniej pisałeś
zmienie większości gry w tym najbardziej nasz autorski ABS. Ale pomysł warty uwagi
i przedyskutujemy to. Ale wracając do wywiadu, myślę że temat Kingdom na ten czas
został wyczerpany teraz jedno pytanie na temat zespołu. Jacy są ludzie w teamie?
Pomocni? Jakie mają cechy charakteru?

Talaron: Ludzie są bardzo pomocni, chętnie pomagają, więdzą znacznie więcej ode mnie z zakresu programu.
 Cechy charakteru to indywidualne sprawy każdego z osobna, powiem jedynie że ludzie są tu różni.

Games Gal: Teraz pytanie które każdemu zadaje, Jakie jest Games Gal?

Talaron: Games Gal jest jak światło które wypełnia mrok, jest jak najwyższe stadium kreacji
pośród chaosu. Jedyne co jest, to Games Gal. ;)

Games Gal: Aż nie wiem co powiedzieć :)

Talaron: xd

Games Gal: No dobra teraz pytania na temat twojej osoby. Czy masz skończony jakiś projekt?

Talaron: Nie, nigdy nie ukończyłem żadnego.

Games Gal: A mogę spytać dlaczego? Jakie były tego powody opuszczania projektów?

Talaron: Brak motywacji do dalszej pracy, słomiany zapał, czasem utrata projektu. Standardowo ;)

Games Gal: A masz jakieś plany na jakiś nowy projekt?

Talaron: Tak, pomysły są zawsze. Aktualnie pracuje nad czymś, to ma być coś małego, ale nic więcej nie powiem.

Games Gal: Jak zawsze człowiek zagadka. Będzie to gra RTP? RPG? Co to będzię? Jakieś  ogólniki.


Talaron: W miarę liniowe RPG, ot krótka historia.

Games Gal: Takich gier na scenie RPG Makera jest dużo, czym twoja gra będzie się wyróźniała?

Talaron: Starannym wykonaniem, dbałością o detale.

Games Gal: Chcesz coś jeszcze powiedzieć coś na temat twojej przyszłej gry? Jakieś jeszcze informacje?

Talaron: Chciałbym ją ukończyć, a gdy przyjdzie na to pora, dowiecie się o niej więcej.
Tyle powinno wystarczyć ;)

Games Gal: Teraz jedno z ostatnich pytań, czy sądzisz że polska scena RPG Maker powoli umiera?

Talaron: Może i jest na niej mniejsza aktywność niż za czasów najlepszych lat, ale umiera to chyba za dużo
powiedziane. Wciąż wychodzą dobre i coraz to lepsze gry na naszej scenie, nie mamy się czego wstydzić.

Games Gal: I ostatnia rzecz, masz jakieś pytanie do mnie?

Talaron: Tak, jakie masz plany na przyszłość dla Games Gal?

Games Gal: Teraz mam dwa projekty na głowie Kingdom i dodatek do Legendy Pathory, moim cele na rok 2019 jest
 wydanie Legendy Pathory 2 oraz wydaniu gry Portale. A co do naszego zespołu do mam pomysł na dodatki do Kingdom
lub nową jej część.

Talaron: Brzmi ambuitnie i interesując.

Games Gal: O to mi chodziło. Dobrze dziękuje za wywiad, miło mi się z tobą rozmawiało. Chcesz kogoś pozdrowić?

Talaron: Dziękuje również, pozdrawiam cały zespół oraz wszystkich makerowców.

Games Gal:  I w taki stylu żegnamy się

Talaron: Bywaj










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany