O jeju... Inkwizycja...

DZIEŃ DOBRY POLSKO!

Z tej strony Ziemniak, Bochenek, Propagator ruskiej demokracji, Tępiciel Morasa i Hejter Vitolda, Pan Chleba i Bułki z łaski piekarni obrany, Arcynoob, Człowiek pół legendarny i Bóg wie kto jeszcze, sam we własnej osobie Goblin.

Potwierdzasz, Gotrymie?

Tak

No potwierdzenie jest, więc chwała niech będą Innosowi.


Co ja robię tu?
Zgadnijcie, nie, nie będę kuć.
Nie, nie będę siekać cebulki.
TAK... a nie, żyć to już nie żyje.

Będę... nowym redaktorem... (szok w tle puszczony ze starej taśmy ukradzionej od babci Talarona)
Nie spodziewaliście się tego jak Inkwizycji? Wiem, ja też się tego nie spodziewałem. Nie, w sumie się spodziewałem. W sumie miałem to w planach... no i Gotrym też, więc nie było konfliktu interesów. Ja się ciesze, a Ty?

Cieżko mi coś powiedzieć, na razie nie wypiowiadam się na ten temat poczekam to sie wypowiem

No i w zasadzie to tyle, Vitold pewnie niezbyt się cieszy xd.
Hejt, hejt, pamiętaj Vitoldzie!
No to by było w zasadzie tyle... 
Niech Moras nie zatruje was pączkami!

Co do Ziemniaczanego Bloga... Nie będzie go, na razie tylko jako archiwum, potem się go usunie.

Pozdrawiam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Handlówka Ważne Informacje!!!

Ważna Informacja

Handlówka 0.1.7 plany